czwartek, 3 października 2013

Konkurs książkowy zakończony!


W dniu dzisiejszym rozstrzygnąłem konkurs książkowy i na początku jednak chciałbym serdecznie podziękować wszystkim, którzy wzięli udział w zabawie. Wszystkie komentarze były bardzo wartościowe lecz niestety musiałem wybrać tylko jeden. Bez Was zaangażowanie w organizację konkursów nie miałoby sensu, dlatego najchętniej nagrodziłbym wszystkich. Jednak na chwilę obecną dysponuję ograniczonymi zasobami więc nagroda książkowa jest tylko jedna. Być może, w przyszłości uda się zorganizować konkurs na naprawdę wielką skalę. Uważam, że z informacjami na temat szkodliwej chemii w jedzeniu powinniśmy dzielić się z jak największą ilością osób i zasady tego konkursu miały tą ideę wspomagać. 
Mam zaszczyt ogłosić, że zwycięzcą konkursu jest Pani Mirella C. za komentarz „Myślę, że dużo ludzi nie zdaje sobie sprawy, co tak naprawdę znajduje się w spożywanym przez nich jedzeniu. Producenci nie przejmują się zdrowiem konsumentów, lecz nabijaniem własnych kieszeni. Niewielu z Nas zajmuje się analiza składników, z których został wykonany dany produkt. Ostatnio sporo czytam o dodatkach do żywności i zdrowym żywieniu. Ta książka byłaby dla mnie uzupełnieniem mojej wiedzy i również motywacja do racjonalnego wyboru żywności oraz zdrowszego gotowania.”

Zwycięzca jest proszony o kontakt w celu podania adresu do wysyłki nagrody.

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...