niedziela, 2 marca 2014

Nadchodzi wiosna, nadchodzą zmiany

Drodzy czytelnicy!

Być może dziwicie się, że przycisk "Doceń z Yeti" jak niespodziewanie się pojawił tak szybko zniknął. W dzisiejszym poście przedstawię przyczyny tego jak i plany na nadchodzący czas. Jako, że kalendarzowa wiosna już tuż tuż, a ta prawdziwa praktycznie zagościła w ogrodach, to w codziennym życiu również nadchodzi czas zmian. Zwiększy się ilość codziennych obowiązków związanych z życiem zawodowym, prowadzeniem domu jak i opieką nad dzieckiem. W ciągu ostatnich 10 miesięcy napisałem ponad 100 postów co dało średnio jeden post na 3 dni czyli bardzo często. Pomysłów na rozwój bloga mam mnóstwo ale brakuje już trochę weny i zaczyna pojawiać się znużenie. Muszę wrzucić chwilę na luz i odpocząć - będę pisał rzadziej ale konkretniej. Myślę że do tej pory czytelnicy zaznajomili się już wystarczająco ze szkodliwymi dodatkami w żywności i wiedzą jak ich unikać. Postaram się skupić szczególnie na polecanych produktach oraz ziołolecznictwie i dokładnych analizach składników.
Przycisk pozwalający udzielić mi darowizny został zlikwidowany właśnie z powodu kwestii przedstawionych powyżej. Osobom wpłacającym nie będę mógł zapewnić wystarczająco solidnego prowadzenia bloga a nie mogę prosić o wsparcie finansowe, jednocześnie nie dając nic w zamian.

Mam nadzieje, że zrozumiecie moje postępowanie i pozwolicie na trochę odpoczynku. Nie traćcie jednak kontaktu z blogiem bo tematyka jest ważna i będzie kontynuowana. Do Was czytelnicy mam prośbę - uświadamiajcie bliskich co niesie ze sobą spożywanie nadmiernych ilości przetworzonego jedzenia i szkodliwych składników żywności. Jeżeli skumulujemy to z mało aktywnym trybem życia, spędzaniem czasu przy telewizji i komputerze zamiast na świeżym powietrzu czy zanieczyszczeniem środowiska to efekty tego są widoczne gołym okiem. Coraz więcej otyłej młodzieży, problemy z sercem u osób około trzydziestki, coraz więcej chorych na nowotwory itd. Nie dajmy się - żyjmy zdrowiej i kupujmy mądrzej!

15 komentarzy:

  1. ten blog jest świetny i uwielbiam twoje posty - oczywiście każdemu należy się odpoczynek, więc korzystaj z wiosny i wracaj z nowymi artykułami pisanymi z przyjemnością :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje serdecznie za bloga. Prosze dalej pisac. Zycze weny i nowych pomyslow

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje za bloga. Prosze dalej pisac. Zycze sukcesow

    OdpowiedzUsuń
  4. Po mistrzowsku rozkładasz produkty na czynniki pierwsze:-) Ostatnio złapałam się na tym, że już patrzę "Twoim okiem" np. na jogurty...

    OdpowiedzUsuń
  5. Keep doing it! Fajnie by było jakbyś porównał jakiś syfiasty produkt z czymś niekoniecznie droższym ( ale mozna i tak ) zeby wiedziec jaki jest zamiennik zdrowy ;)
    DO dzieła!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawy blogg ja zawsze przed kupnem czegokolwiek sprawdzam jego sklad.. ehh meczące to trochee bo teraz wszystko prawie zawiera E :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeba zawsze z głową kupować teraz ja po długiej chorobie uważam co jem.

    OdpowiedzUsuń
  8. lepiej konkretniej a solidniej niz czesto a slabo ;) Blog jest super i jak juz nie bedziesz mial w ogole czasu na prowadzenie go, to przekaz go komus ;d Nie moze upasc:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspanialy blog, wlasnie czegos takiego szukalam. Od niedawna staram sie zdrowo i ekologicznie odzywiac i mysle ze Twoje wpisy pomoga mi w tym.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Dbać trzeba o siebie w każdym wieku, zdrowie i fit figura nie jest niemożliwe do osiągnięcia. ja też myślałam, że nie poradzę sobie z kilkoma kilogramami nadwagi. Ale dieta Allevo a potem ćwiczenia pomogły mi stracić 8 kg. Zdrowo i bez głodówek udało mi sie osiągnąć cel, Allevo naprawdę pomaga w kryzysowych sytuacjach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki że jesteś. Prowadzisz świetnego bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...